مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی

۶ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی

دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشیدانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی مبانینظریوپیشینهتحقیقکیفیتخدماتمجتمعهایآموزشیمبانینظریوپیشینهتحقیق

-------

مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 38
حجم فایل: 452
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 38 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏کیفیت خدمات مجتمع ‏های ‏آموزشی
‏کیفیت ‏ومولفه های آن
‏تعاریف کیفیت:
‏- مونتگمری . Montgontery
‏ کیفیت را این گونه تعریف می کند: کیفیت عبارت است ازمیزان تطبیق محصولات با خواستهای استفاده کنندگان از آنها.‏ (نقل از صلح نژاد87)‏
‏- دمنیگ « کیفیت را با میزان یکنواختی و یکسانی کالا یا خدمت مربوط تعریف می کند. »‏(کزازی، 1378‏)
‏- جوران معتقد است « کیفیت عیارتست از مطابقت کالا یا خدمت با کاربرد آن، معنای دیگر این عبارت این است که « استفاده کننده از کالا یا خدمت باید بتواند نیاز یا خواست خود را از آن کالا یا خدمت بر آورده سازد».‏(نقل از صلح نژاد87)‏
‏از تعاریف فوق چنین استنباط می شود که آنچه کیفیت کالا یا خدمات را تعبین می کند، میزان انطباق آن با نیازها، استانداردها و انتظارات مشتری است.
‏اخیرا ً سازمانها و شرکت های راهبر تنها به رضایت مشتری بسنده نمی. کنند، بلکه معتقدند باید مشتری خود را مشعوف، خوشحال و شاد کنند.
‏- استاندار صنعتی ژاپن 1981-8101 JISZ‏ کیفیت را مجموع مشخصه ها یا عملکردهایی می داند که روشن می سازد تولید یا خدمت، کاربرد معین خود را دارد یا نه.‏ (نقل از صلح نژاد87)‏
‏- فلیپ کرازبی . flip crasby
‏ معتقد است «کیفیت عبارتست از کاربی نقص یا خرابی صفر، از نظر او کیفیت رایگان است و با تغییر مدیریت ارشد، کیفیت بهبود می یابد».‏(نقل از صلح نژاد87)‏
‏کزاربی « کیفیت را مطابقت یک محصول یا خدمت با الزامات از پیش تعیین شده تعریف کرد».

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.